• Obsługa klienta
    33 816 5475
  • E-mail
    biuro@okbuty.pl
  • Siedziba
    11-go Listopada 49
    43-300 Bielsko-Biała
  • Godziny otwarcia
    pn-pt 9.30-17.30
    sobota 9.30-13.30

Informacje

Dane do przelewu:

FHU Beata Pamuła
11 listopada 49
43-300 Bielsko-Biała

nr. konta
BZWBK 14 1090 1740 0000 0001 3361 6401


Zgłoszenie reklamacyjne

Protokół zwrotu

Sprzedawane przez nas artykuły są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych (z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie).
Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, który jest podstawą 2-letniej gwarancji producenckiej.
Nie odpowiadamy na ewentualne różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia aukcji z uwagi na sprzedaż bezpośrednią w sklepie stacjonarnym.
Obuwie zakupione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD.

Towar wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w ciągu 24 godzin od wpływu pieniędzy na konto. Obuwie zakupione do godziny 12 staramy się wysyłać tego samego dnia.

Zwroty

W ciągu 14 dni od nabycia rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres mailowy: biuro@okbuty.pl lub skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy podanego poniżej.

Przesyłkę należy nadać na adres:
Artykuły Przemysłowe KMB M. Kucharczyk
Ulica 11-go Listopada 49
43-300 Bielsko-Biała

Formularz zwrotu obuwia: POBIERZ
(Do formularza proszę załączyć paragon lub fakturę)

Reklamacja

1. Kupujący może składać sprzedawcy reklamację dotyczącą zawartej umowy pod adresem biuro@okbuty.pl lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.
2. Jeśli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpatruję reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres E-mail bądź na adres poczty tradycyjnej
5. Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt – przy reklamacji zasadnej koszty zwracamy na wskazane konto.
Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go wraz z podpisanym formularzem reklamacyjnym, do którego powinien być dołączony paragon lub faktura. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odsyłany na koszt klienta.

Formularz reklamacyjny: POBIERZ


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce ”Rozstrzygania sporów konsumenckich”.